Honička s koňmi

31.01.2009 14:02

V roce 1999 jsme oslavili silvestr bez Michal ,neb ležel v nemocnici napíchnutej na přístroj co ředí krev,aby nedostal trombozu.Kopl ho totiž kůň.Pak toho koně kopl Michal, aby mu to vrátil,nicméně v nemocnici si poležel jen on.

Silvestr jsme tedy přežili s kamarády kovboji a kamarádkou Martinou Knapovskou,která mi pomoha s obsluhou.Druhý den jsem jela k rodičům pro kluky.

Návštěvu přerušil telefon,že nám utekli koně.Nebylo to nic neobvyklého - utíkali pořád.Sbalila jsem se a jela.

V Říčanech jsme potkali sanitku, která měla zapnutou sirénu a já nabyla dojmu,že to má spojitost s tím útěkem.Bohužel to byla pravda.V zatáčce na Vojkově stál přez cestu autobus a pod přední nápravou trčela hlava a krk koně.Ihned jsem poznala Michalova strakatého oblíbence.O dvěstě metrů dál v Mukařově ležel další kůň ,Čaki s rozpáraným bříchem.Rockyho,tehdy Ondrova koně chytl Vlasta s Borůvkou na místě dnešní benzínové pumpy na vojkově.Ten byl skoro v pořádku.Staly se 4 nehody,které naši koníci,kteří se splašili a letěli na Prahu zavinili.Naštěstí bez následků na lidských životech a zraněních.

Pak se stala nejúžasnější věc v našem "koňáckém" životě.Ani nevím jak ,ale kovbojsko bylo na nohou a začali pomáhat.Musela se udělat rojnice v lese a odchytnout poslední kůň,který ještě chyběl.Úspěšně.Naložil se do přívěsu a odvezl do připravené stáje.Pak se dlouho léčil,ale dopadlo to dobře.Zeus začal zase jezdit.

Celou tuhle tragédii sledoval Michal pouze telefonem z nemocnice.Ti dva mrtví koníci se darovali majitelům cirkusu pro lvy a tím se pomohlo přežít jim zimu.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.